Blog

2 augustus 2017 - Veerle, België

Dit is de 1ste keer dat ik een reisblog bijhoud, het is natuurlijk ook de 1ste keer dat ik naar Sri Lanka ga!!!

Het plan was om ergens in oktober nog een reisje van 1 of 2 weken te maken. Tot er het bericht van Heidi kwam, met de vraag of ik met haar mee wilde gaan naar Sri Lanka. De reis moet uitgetest worden, zodat deze online kan gezet worden opdat het grote publiek zich voor deze reis kan inschrijven.

Ik ben nog nooit in zulk land op reis geweest! Even wat zaken opgezocht op Google, met Koen overlegd, de geldigheidsdatum van reispas gecheckt en de knoop doorgehakt, ik ga mee!

Ondertussen heb ik van Heidi het reisschema gekregen, en dat ziet er wel goed uit, ook al ken ik totaal niets van de bezienswaardigheden die we gaan bezoeken. Maar ja, daarvoor ga je op reis he!

Een paar kleine zaken alvast in orde brengen. Antimuggenmelk in Nederland kopen, aangezien je daar nog met Deet kan kopen, Google verder raadplegen ivm tijdsverschil, elektriciteit en andere praktische zaken.

Komt allemaal in orde, ik kijk er alvast naar uit! 27 augustus vertrekken we en we zijn 10 september terug in het land, hopelijk met boeiende verhalen en mooie foto's.

Ingrid

1. Kathleen:
    4 augustus 2017
    ik zit alvast op de eerste rij om je verhalen mee te volgen! Heel veel reisplezier!