Dag 4: Jaffna + Trincomalee

31 augustus 2017 - Trincomalee, Sri Lanka

Vandaag voor het ontbijt naar de hindu tempel op wandelafstand van het hotel gaan bekijken. Veel toeristen zien ze daar precies niet passeren. Heel mooi gedecoreerd, maar je mocht spijtig genoeg binnen geen foto's nemen. Toch stiekem een paar genomen met de gsm.
Na het ontbijt met een lokale gids aar Jaffna beach gereden. Even gestopt om wat foto's te nemen van de lokale vissers. Ook hier heel duidelijk dat die mensen bijna geen toeristen zien!
Daarna nog even langs Jaffna Fort gereden. Bezoekje Jaffna afgesloten met lekker Indische lunch.
Daarna weer ons luxe busje is met onze privé gids, Susantha, richting Trincomalee. Wel weer een lange verplaatsing, wat wel een beetje spijtig is. Maar onderweg verveel je je niet. De buschauffeur rijden als zotten om als eerste bij de bushalte te zijn. Levensgevaarlijk!
Aangekomen in Trincomalee bleek dat ze ons een ander hotel hadden gegeven. Heidi had gemeld dat er een klant niet geheel tevreden was van het voorziene hotel, en wat bleek, wij ineens ander naar een ander hotel! Mij hoor je niet klagen!

Morgen om 5.45u de boot op, whale watching!!