Dag 6: Dumbo & family

2 september 2017 - Sigiriya, Sri Lanka

Deze morgen eerst naar Polonnaruwa geweest. Archeologische site van boedhistische tempels. Naar mijn mening niet echt de moeite. Allez, toch niet diegene die wij gezien hebben. In de reisgids stonden er nog andere, maar daar hadden we geen tijd meer voor.
We moesten om 15u bij de ingang van Kaudalla national park staan. De leeuwenrots is voor morgen, wegens te warm...en als die mannen da al zeggen....
Dus, wij naar onze 2de safari van deze week! Dit park staat bekend om de grootste populatie olifanten. En ze hebben gelijk hoor, honderden van die beesten die daar leven. De moeite om te zien. T enige spijtige aan dit park is dat het verschrikkelijk populair is bij de toeristen. Rijtje schuiven dat het niet meer normaal was!
Is iets wat je moet overwegen moest je ooit dit park bezoeken.

Morgenvroeg gaan we de leeuwenrots. 200 meter omhoog om mooie foto's te nemen.
In de namiddag gaan we naar een dorpje, ritje let een tuktuk doen en eten maken samen met een lokaal gezin.